En härlig kommentar!

Vill bara berätta att amning med mindre opererat bröst kan fungera bättre än med stora. När jag fick mitt första barn hade jag inte opererat brösten. Kämpade med amningen men det kom inte igång\ min son fick inte grepp om brösvårtan. Ett år efter hans födelsedag förminskade/lyfte jag brösten på akademikliniken i Stockholm. Eftersom jag inte planerade att få fler barn. Sedan blev längtan efter ett till barn så stark att jag valde att bli gravid igen Hade fått många varningar om att brösten skulle bli förstörda och att amningen inte skulle fungera. Inget av det ställde. Amningen fungerade för första gången någonsin!!! Brösten återgick till den fina form de hade innan graviditeten.

Fick in denna positiva kommentaren nu i helgen!
Tack för att valde att berätta detta för det lugnar både mig och säkert flera andra. Hos läkarna låter det så negativt angående amning efter operationen men jag förstår att de aldrig vill uppmana någon till en operation och de kan heller inte lova att amningen kommer att funka men det är fantastiskt att höra från människor som visar motsatsen. Det jag mest funderat över (eller oroat mig för) är ifall brösten skulle bli stora och hängiga igen & det var riktigt skönt att höra att de gick tillbaka till sin form för dig! :)
Susanne
2014-10-07 @ 22:34:11
URL: http://supersuz.se

Hej, gjorde min bröstförminskning för ca 5 veckor sedan. Måste ju fortfarande använda sportbhar men har provat ut vanliga bh-ar för att se vad jag har för storlek. I dags läget har jag 75D el 70E. Hur pass mycket förändrades storleken på dina bröst från de första veckorna till idag? Ska man räkna med att de kommer bli ännu mindre när svullnande lagt sig? Jag hoppas inte det för jag trivs med storleken som jag har just nu nämligen...tack för dina fina blogg oxå, blev en bra förberedelse inför min egna operation!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0