Fråga om placering av bröstvårta.

Håller verkligen med den som kommenterat! Jag har precis gjort min operation (vågade mycket tack vare din blogg). Är väldigt nöjd och glad med resultatet även om det har gått väldigt kort tid! Jag tänkte bara fråga lite om hur mycket om dom flyttade upp bröstvårtorna på dig, jag upplever det som att dom hade kunnat flytta mina lite högre upp men jag vet inte om det kommer att "falla på plats" allt eftersom att bröstet lägger sig lite. Hur var det för dig? Kram
 
Svar: Åh tack snälla och vad kul att du känt att du vågade tack vare bloggen! Blir så glad! Vad skönt för dig, hoppas du är nöjd med resultatet i övrigt. Jag skulle nog säga att jag kände redan från början att bröstvårtorna satt ganska högt upp. De första dagarna var brösten så svullna och bröstvårtorna så högt upp att det såg ut som att jag fixat silikonbröst istället haha. Det kommer säkert kännas mycket bättre när brösten sjunker ned lite men känner du att du hakat upp dig på detta och att det inte känns bra så försök prata med en läkare/sköterska och fråga. Jag kan bara jämföra med hur långt ner mina bröstvårtor satt innan så nu tycker jag att de sitter ganska högt upp. Ring och boka tid om det inte känns bra eller google runt lite efter andra bröstförminsknings bilder och jämför, det är dock lite farligt för man ska inte jämföra men gör det på ett sunt sätt. Det kommer säkert kännas bättre lite längre fram när brösten läkt mer! 

Kram! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0