Two.

Det är 2 saker som jag har lagt märke till efter operationen som har förändrats:

Hållningen. 
Min hållning har blivit så himla mycket bättre! Det är numera inget tungt som drar ner min överkropp även om jag ibland hamnar framåtlutad men jag tänker oftast på att sträcka på mig och det har blivit naturligt. Känner inte alls av stel rygg eller öm nacke längre (dessutom ser man piggare och längre ut haha!)

Att sova på rygg. 
Jag som alltid sover på sidan eller magen var tvungen i ca 3-4 veckors tid att sova på rygg efter operationen. De första dagarna var jag för trött för att reflektera över det men senare hade jag svårt att somna bara för att jag låg på rygg när jag ville rulla runt och ligga på sidan. Men idag kan jag uppskatta det! Det är faktiskt riktigt skönt att fortfarande bunkra upp 2 kuddar på varsin sida om kroppen och somna. :)
 
hanna
2015-02-07 @ 11:10:28

Hejhej :)
Om tre dagar ska jag träffa narkos läkaren tänkte höra va gör man/går man igenom då? Och om två veckor är de dax för operation.. Börjar bli nervös samtidigt som jag är förväntansfull och längtar ;) har aldrig blivit sövd innan så nervös över de med ;) något man bör tänka på förbereda hemma innan? Har en dotter på 1,5år här hemma.. Nervös och behövde nog mest få skriva av mig till någon som gått igenom samma sak ;) tack 💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0