28onde mars.

Den 20 april är det min tur att opereras. Jag ser så fram emot det, har funderat på detta i över 10 år och är idag 28 år gammal. Är dock jävligt rädd för smärta. 
Har en fråga angående kläder. Har du tips på vad man kan ta på sig för tröjor/toppar de första veckorna efter operationen. Ser man en skillnad i kläderna? Jag är rädd att man inte märker av en skillnad… 

Tack för den bästa bröstförminskningsbloggen!
 
Svar: Hej!
Jag förstår hur mycket du ser fram emot det, vad kul att det äntligen blir av! :) Oroa dig inte för smärtan! Så farligt är det inte. De första veckorna hade jag mest på mig en sliten pyjamas haha. Men det var så himla kul att gå igenom garderoben senare och se vilken skillnad det var på plaggen! Såklart kändes det konstigt att vissa tröjor inte satt helt annorlunda, blev nojjig och tyckte inte alls att brösten blivit mindre.

Men det allra roligaste var - att shoppa nytt! Köp fina blusar eller linnen som du annars inte ens velat testa och bara se hur bra det kommer sitta. Jag lovar dig att du kommer tycka att det är skillnad! I början är ju brösten svullna men efter ett par veckor märker man mer hur de lägger sig på plats. Det kommer bli superbra! :)

Tack så mycket! Stor kram! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0