Svar

Ingen fara att du svarade sent, bara tacksam att du svarar överhuvudtaget :) 
Nu har det gått typ 6 veckor, helt galet vad tiden går snabbt! Dock tycker jag att brösten fortfarande är stora vilket är lite jobbigt. Och som jag sett att du skrivit tidigare, i vissa kläder känns det knappt som att det är ngn skillnad. MEN, jag har provat en BH som jag inte kunnat haft på flera år (strl D) och den satt jättebra, till och med lite för stor. Då fick jag en lite positiv verklighetsuppfattning. Dessutom har jag ju inte kunnat träna på jättelänge nu vilket gjort att jag gått upp i vikt, haha! Så förhoppningsvis när jag kommer igång med träningen igen så kanske brösten också lägger sig lite :) Men visst provade du BH efter två månader och då hade du strl C?


Svar: Hej igen och så bra! ♥
Shit tiden går verkligen fort jag haha! Det är snart 2 hela år sedan jag gjorde min egna operation, herregud haha.. Jag upplevde också att brösten fortfarande kändes storai vissa kläder men då gjorde jag såhär haha: ge bort eller släng dem kläderna du fortfarande upplever dig själv stor i. Antingen struntar du i det och du vet ju trots allt själv att du gjort en förminskning så de kan ju omöjligt vara lika stora! Eller så gör du dig av med kläderna, självklart inte alla utan de plaggen du fortfarande känner obehag av att bära! Skaffa nya kläder och toppar som du känner dig bekväm i!

Ja träningen behöver man ju vila ifrån så tänk inte på vikten, se det som en stor investering så att din kropp verkligen kan läka sig hel! Yes jag provade en bh ganska tidigt och det var en C-kupa som passade. C passar mig fortfarande men i vissa butiker passar jag mer i en D-kupa vilket gör mig lite nojjig haha. Men går man till en bra underklädesaffär såsom Twilfit så hittar man i sin bh-storlek, H&M har jättekonstiga mått i bh-storlekar upplever jag, blir alltid besviken, speciellt på deras bikinis..! 

Ta hand om dig! Kram :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0