Oktoberfråga

Hej! 
Jag gjorde bröstförminskning för 6 dagar sedan, och det var bland annat din blogg som fick mig att genomföra det. Så mycket positivt du skrivit osv fick mig att verkligen våga göra det. Och här sitter jag idag, så glad och stolt att jag vågat genomföra det. 
Men, mina bröst är fortfarande väldigt stora vilket gör mig lite nojjig (vill ju ha små?), men jag tänker om det kanske bara är extrem svullnad. Hur var fina bröst strax efter operationen? Har försökt läsa igenom din blogg om du skrivit det ngnstans men kan inte riktigt hitta. Skulle verkligen uppskatta om du bara svarade på denna fråga! 
Och tack för bästa bloggen!

Svar: Hallå! Förlåt för ett lite sent svar!
Åh men vad roligt, det var precis därför jag startade denna bloggen, tack snälla för att du delade med dig! Nu har säkert svullnaden lagt sig lite grann men jag var också orolig, kändes nästan som implantat där ett tag för de var så runda och svullna haha. Mina var väldigt svullna, ärren blev lila och brösten blev typ gula men det gick bort på någon vecka! Hoppas allt känns bättre nu, du får jättegäna kommentera om du nu läser detta och berätta!

Kram!
Caroline
2015-11-05 @ 11:19:04

Ingen fara att du svarade sent, bara tacksam att du svarar överhuvudtaget :)
Nu har det gått typ 6 veckor, helt galet vad tiden går snabbt! Dock tycker jag att brösten fortfarande är stora vilket är lite jobbigt. Och som jag sett att du skrivit tidigare, i vissa kläder känns det knappt som att det är ngn skillnad. MEN, jag har provat en BH som jag inte kunnat haft på flera år (strl D) och den satt jättebra, till och med lite för stor. Då fick jag en lite positiv verklighetsuppfattning. Dessutom har jag ju inte kunnat träna på jättelänge nu vilket gjort att jag gått upp i vikt, haha! Så förhoppningsvis när jag kommer igång med träningen igen så kanske brösten också lägger sig lite :) Men visst provade du BH efter två månader och då hade du strl C?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0